Saturday, 25 April 2015

Μπροστά γκρεμός και πίσω ρέμα?

Εβρέθηκες ποττέ σε μία σχέση που μετά που κάμποσον καιρό, και μετά που κάμποσην εξέλιξην μεταξύ των δυών σας, φτάνεις σε ένα σημείο που η σχέση σου απλά μεινίσκει στάσιμη ή κιόλας, γίνεται μία άγκυρα που κρατά και τα υπόλοιπα τμήματα της ζωής σου στάσιμα και να μεν αναπτύσονται; Με απλά λόγια, να σε τραβά πίσω.

Αναλόγως, ξέρετε αρκετά λίγα πράματα για τον Τζον (Ίνκλιsh), λίον πολλά ένιωθα πως δεν ήθελα να το βάλω στο μπλογκ για να μεν το "γρουσουζέψω" και καταλήξει όπως εκατάληξεν με τον Μιχάλη. Αλλά επεράσαν δύο χρόνια σχεδόν (omg! δύο χρόνια! πιστεύκεις το πόσος καιρός επέρασεν?!) και κάπως, εν καιρός να φέρω τα γεγονότα στο φως. Τελευταία τα πράματα εν νεν τόσο καλά, ίσως αν ξεκινήσω να γράφω για τζίνα, ίσως να μπορέσω να τα αναλύσω καλύτερα και να τα επιλύσω σωστά.

Βασικά δεν έχω ιδέα τί δωμή να δώσω σε τούτο το ποστ άρα εν ναν κάπως πολλά φλου και σε πόιντς. Αλλά οκέι, για να κρατήσω και το διαβασμα κάπως ενδιαφέρον... GIFS!!!



1. Ο Τζον εν πολλά καλό κοπελούιν. Εν πολλά καλός σύντροφος - φροντίζει σε, εν διακριτικός, εν πιστός, εν ευγενικός, ανέχαιτε με και πάντα κάμνει πίσω για εμένα μιας κι εγώ έχω τεράστια περηφάνια για να κάμω έτσι πράμα.

*****************************************


2. Και εγώ προσωπικά είμαι κορούα που νιώθω πιο άνετη όταν είμαι σε μία σχέση παρά σινγκλ επειδή το φλέρτινγκ δεν μου έρχεται εύκολα και επειδή απλά είμαι desperate romantic και αρέσκει μου η ιδέα του ενός και μοναδικού Prince Charming. Εν είμαι πλάσμα που έχει και πολύν σουξέ με τους αρσενικούς και η ψυχική μου ευαισθησία ήταν να σταθεί εμπόδιο αν θα δοκίμαζα να κάμνω casual sex με διάφορους "φίλους" μου.

*****************************************


3. Σε ούλα τα πράματα της ζωής μου αρέσκει μου να κάμνω ένα σχέδιο για τα επόμενα πέντε χρόνια. Παρθένος, εν τύπικαλ. Και στις σχέσεις έτσι είμαι, που τον πρώτο μήνα ήδη έχω σκεφτεί ήντα κόψη εν να έχει το νυφικό μου. Το καλό της κουβέντας ένει ότι ο Τζον δεν με φκάλει πελλή και ο ίδιος αρέσκει του η ιδέα ενός μέλλων μαζί. Λίον πολλά, είπεν μου το ξεκάθαρα ότι θέλει να με παντρευτεί και να κάμουμεν οικογένεια μαζί (ήβραμεν ημερομηνία γάμου, 30/9/2023, εν να κάμουμεν δύο αγόρια - ο Robert και ο Charlie). Ναι ξέρω, ο νους μου εν πας τα σύννεφα και πρέπει να κατεβεί κάτω, αλλά εντάξη, κρατώ μια επαφή με την γη, εν νεν ότι επορώθηκα και κάθουμαι και ζω στα όνειρα μου. Απλά εν κουβεντούες που λαλούμεν μετά το... κούχου κουχ... ζζεεεεεεξξξξξξ.

*****************************************


4. Αλλά τελευταία μαλλώνουμεν, μαλλώνουμεν πολλά. Έχει που τον Δεκέμβρη που εν σαμπώς και όποτε βρεθούμεν πρόσωπο με πρόσωπο είμαστε έτοιμοι για μάχη και κάθε κουβέντα που πάμεν να ξεκινήσουμεν εν δικαιολογία για καφκάς. Άρκεψα και θωρώ πράματα πάνω του που με κάμνουν και σκέφτουμαι 'πως εν να τον αντέξω τούτον για άλλο πόσα χρόνια' ή πως νιώθω πως αν μείνω μαζί του η ζωή μου will be sucked out of me. Γιατι ναι, ο Τζον εν νεν και το πιο ενεργητικό πλάσμα, ή το περιπετιώδης ή τουλάχιστον φιλικό με νέα άτομα. Ο Τζον αρκετές φορές συμπεριφέρεται ότι εν υπεράνων όλων, και πάντα βλέπει τα αρνητικά σε αθρώπους και καταστάσεις. Αν πω να  τον πάρω να δούμε κάτι, π.χ. ένα κάστρο που το έφερεν και η κουβέντα η προηγούμενη, εν σαμπώς και τραβώ τον που το χέρι και ο ίδιος δεν θα κάμει καμία κίνηση να δεσμευτεί με την κατάσταση και να προσπαθήσει τουλάχιστον να περάσει καλά ή τουλάχιστον να κάμει κανένα σχόλιο. Απλά ακολουθεί με σιωπηλός, ή άμαν κάτσω πολύ ώρα σε κάτι κάθεται σε καμιά γωνιά και αρκέυκει να παίζει πας το κινητό του. Αν πω και γνωρίσω νέα άτομα και πάω να του μιλήσω για τζίνους (ή να τους του γνωρίσω) πάντα εν να σχολιάσει κάτι αρνητικό για τζίνους, να πει ότι εν νεν τόσο σπουδαίοι και ότι οι δικοί του οι φίλοι εν καλύτεροι και πως τούτα τα καινούργια τα άτομα εν που έχουν προσωπικά κίνητρα που κάμνουν μου παρέα. Απλά, αρνητικούρα και υπεροπτισμός και βαρεμάρα που με τραβά κάτω και μου σκοτώνει κάθε ευκερία του να απολαύσω κάτι άλλο παρά μόνο εκείνον.

*****************************************

5. Το σεξ έγινεν σκατά. Εν γρήγορο, εν απρόσωπο, λες και δεν υπάρχει καμία σύνδεση. Οι ορέξεις (του) εππέσαν κάτω, τζιαμέ που όταν εθωρούσαμεν ο ένας τον άλλο τα σαββατοκυρίακα εκολούσαμεν όπως τις βδέλλες ο ένας πας τον άλλο, τωρά μπορεί να είμαστε μαζί για τέσσερις μέρες και να το κάμουμεν μόνο μια φορά.

*****************************************

6. Όταν μου στέλνει μυνήματα, ή όταν θέλει να μιλήσουμεν skype, νιώθω ένας βάρος, σαμπώς και εν αγκαρία να του μιλήσω. Εν νεν ότι θέλω να μιλώ με άλλους, απλά θέλω... ποθώ... χρόνο για τον εαυτό μου, μόνη μου. Να δω ταινία, να σχεδιάσω, να διαβάσω, και δεν νιώθω καθόλου την ανάγκη ότι θέλω να του μιλήσω.

*****************************************

7. Ζηλεύκει αρκετά. Βέβαια, ζηλιαρόκαττα είμαι και εγώ απίστευτα, μπορεί και χειρότερη που εκείνον, απλά ο ίδιος δεν τυχένει να μιλά με καμιάν κορούα και δεν μου διά ευκεριές. Αλλά κι εγώ, όποτε πω να γνωρίσω/μιλήσω/συναντήσω κάποιον αρσενικόν, συμπεριφέρεται μου σαμπώς και επία και εκοιμήθηκα μαζίν τους! Πιστεύω τούτο το ελλάτωμαν του είναι το πιο εκνευριστικό που ούλα. Ένα κομμάτι μέσα μου εκτιμά το γεγονός ότι ζηλεύκει επειδή σημαίνει ότι νοιάζεται αλλά θέλω τον να σταματήσει να με καταπιέζει και να με σκλαβώνει με τούτην την ανεξέλεκτη ζήλια. Ότι και να του πω δεν αλλάζει όμως. Ακόμα και όταν θωρεί ότι συμπεριφέρουμε στους άντρες όπως τον γύφτο και μιλώ τους σαμπώς και είμαι παρέας τους, ακόμα και όταν θωρεί ότι βρεθουμε μαζί τους ντυμένη με φαρδύ τζιν και hoodie. Ζηλεύκει. Λαλεί μου ότι διούν μου σημασία επειδή θέλουν να με βάλουν που κάτω. Αν πω βέβαια μια φορά να δείξω λίον ενδιαφέρον για κάποιο πλάσμα, ή να φκω έξω (μια φορά κάθε κόκκινο φεγγάρι) με μεγάλη παρέα και να ντυθώ αναλόγως πρέπην, γίνεται Οθέλλος. Κάμνει μου ψυχολογικό πόλεμο και guilt-trips που δαμέ ως την Χονολουλού.

*****************************************


8. Ναι, ξέρω το ότι αρκετοί αρσενικοι μιλούν μου μόνο και μόνο επειδή θέλουν να με γαμήσουν. Ναι, επειδή είμαι αναλόγως okay-looking και έχω και τρύπα. Ναι, μπορεί μερικές φορές να νιώθω λίο ωραία άμαν πιάνω λίην σημασία αλλά δεν σημαίνει ότι την επιδιώκω που τζίνους. Αλλά πως να αντέξω με τον άλλο που πάνω μου να με κάμνει να νιώθω τύψεις για πράματα που δεν έχω κάμει, πόσο μάλλον σκεφτεί. Έτσι και μόνο και να τον καθησυχάζω και να του μπιχτώ, υποχρέωσα τον εαυτό μου να συμπεριφέρουμαι ακόμα πιο κουλούφικα προς τους άλλους, να ρίχνω την αξία μου και τον εαυτό μου. Υποχρεώθηκα να κόψω παρέες, και να με πιάνει πανικός άκομα και αν τολμήσω να δικλίσω να δω κάποιον και να σκεφτώ "Χμμμμ"... Σαμπώς και δηλαδή πρέπει να νιώθω τούτην ούλην την τροπή για σκέψεις που είναι φυσικές και ακοντρολάριστες. Για σκέψεις που βαστούν ένα δευτερόλεπτο και δεν τους διάς παραπάνω αξία. Κάπως έτσι απομώνοσα τον εαυτό μου, να είμαι μόνο με τον Τζον.

*****************************************

9. Άλλα δεν ξέρω τι να κάμω... Ναι, είμαι 20 χρονών και κάπως κρυφά ποθώ τζίνη την ελευθερία που έχει ο single. Αλλά νιώθω πως, παρ'όλα τα μερικά αρνητικά, ο Τζον έχει πάρα πολλά θετικά και πιστεύω πως ναι, μπορεί όντως να μην έβρω άλλον άνθρωπο που να αντέχει το πριχτιόν μου που είναι και κάμποσον. Έναν άνθρωπο που με στηρίζει σε όλες μου τις επιδιώξεις με υπομονή και αγάπη.

*****************************************


10. Εμαλώσαμεν αρκετές φορές, θέλω να πιστεύω πως τούτο είναι απλά μία φάση, επειδή οι σχέσεις έχουν τα πάνω τους και τα κάτω τους και πως τωρά είμαστε απλά στα κάτω. Τούτα που έγραψα δαμέ λίον πολλά είπα του τα και εκείνου. Τελευταία βλέπω μία τεράστια βελτίωση και σε έκεινον αλλά και σε έμενα. Η λέξη χωρισμός όμως είναι τρομαχτικότατη. Είναι επειδή πολύ απλά νιώθουμεν και οι δυο μας πως δεν ξέρουμεν τι μπορεί να μας φέρει. Μπορεί απλά να μας κάμει και τους δύο καταθλιπτικούς και γεμάτο με τύψεις για το πως σκοτώσαμε κάτι που άξιζε να κρατήσουμε ή θα είναι η απόλυτη λύτρωση, η απελευθέρωση από κάτι που απλά πέθαινε και μας πέθαινε και εμάς, το μέσα μας, μαζί.

Αυτά. Σκέψεις, σκέψεις πολλές...

6 comments:

  1. Είμαι τόσο καλός στο να διώ συμβουλές για σχέσεις, όσο οι Κέννεντυς θα ήταν καλοί για διαφήμιση αλεξίσφαιρων γιλέκων.

    However, πριν να ακούσεις συμβουλή που πιθανώς να γραφτεί δαμέ από άλλους σχολιαστές,ως προς το να "ζυγίσεις τα καλά και τα κακά και να αποφασίσεις", σκέφτου το εξής. Ίσως να μεν είσαι τόσο απελπιστικά ρομαντική όσο νομίζεις. Και ένεν κακό τούτο.

    ReplyDelete
  2. Πιστεύκω πολλά ότι μόνο εσείς ξέρετε πραγματικά τι συμβαίνει και άρα μόνο εσείς ξέρετε τι πρέπει να γίνει, ΑΛΛΑ....
    επειδή επεράσαμε που την ηλικία σας, μεν μείνετε σε μια σχέση μόνο που φόβο ή μόνο που συνήθεια, τζαι να αποφασίσετε να την τελειώσετε άμα ο ένας που τους 2 βρει "εναλλακτική".
    Αν τα πράματα εν σε ούλλους τους τομείς που λες όπως τα περιγράφεις, δυσκολεύκουμαι να πιστέψω ότι εν απλά φάση, αλλά που την άλλη εσύ ξέρεις, επειδή εσύ τα ζεις.

    ReplyDelete
  3. Τα 2 σεντ μου; Τα μόνα πράματα που κατέληξα για τι σχέσεις είναι ότι έχουν τα πάνω και τα κάτω τους (που το έγραψες ήδη), τα θετικά πρέπει πάντα να υπερβαίνουν τα αρνητικά γιατί ουδείς τέλειος, να μην έχεις προσδοκίες ότι θα έρθει ο άλλος στα μέτρα σου με χρόνια και καιρούς επειδή το θέλεις και τέλος άμαν η σχέση συνεχώς σε ρίχνει κάτω, σε κάνει χειρότερο πλάσμα ή μίζερο και δυστυχισμένο, τότε κάτι πάει σοβαρά λάθος. Τωρά τι είναι σωστό η λάθος στην περίπτωση σου... μόνο εσύ ξέρεις.

    ReplyDelete
  4. Αγαπητή μου μαυρόκαττα νομίζω ότι εν αρκετά προφανές που εν το πρόβλημα.ΠΡΩΤΑ πρέπει να αλλάξεις εσύ και εφ όσον το καταφέρεις τότε δείξε και στον απέναντι τα μειονεκτήματά του.Δεν μπορεί να λαλείς ότι "είμαι πριχτισσα" και να το θεωρείς ως κάτι αμετάβλητο.ΠΡΕΠΕΙ να το διορθώσεις.
    Δεν έχω να σου πω άλλα. Μιαν ερώτηση τούτο με την Κεανίτα.Το επίθετο τούτης που σου έκαμνε μαθήματα αρκέφκει που γράμμα " Κ " ?

    ReplyDelete
  5. Από χτες προβληματίζομαι αν πρέπει να σου γράψω αυτά που σκέφτομαι. Ως μεγαλύτερη κι επειδή έζησα κάποιες παρόμοιες καταστάσεις θα ήθελα να σε συμβουλέψω να μην κρατήσεις μια σχέση μόνο από συνήθεια. Ότι κι αν νιώθεις γι αυτό τον άνθρωπο, από μια απόσταση θα καταλάβεις ότι άλλο η αγάπη και άλλο η "ερωτική αγάπη" για να τα διαχωρίσω. Είναι κρίμα να δεις πίσω μετά από χρόνια και να συνειδητοποιήσεις πόσα άλλα έχασες επειδή το άτομο αυτό σε κράτησε πισω από αυτά, άσχετα αν και μαζί του περνούσες καλα...
    Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω η αν σε μπέρδεψα περισσότερο.
    Αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι αυτά τα χρόνια είναι όντως από τα καλύτερα στη ζωή σου (αν και είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσεις τώρα), οπότε φρόντισε να είσαι όσο γίνεται ο εαυτός σου και να τα απολαμβάνεις...

    ReplyDelete