Wednesday, 3 February 2016

Δεν μου αρέσκει το σεξ

Κάτι δεν πάει καλά μαζί μου. Ίσως εν ορμονικό, ίσως απλά επέλλανα τέλια, ίσως εν κάτι εντελώς φυσιολογικό απλά ούλες μας αντρεπούμαστε να το παραδεχτούμε.

Δεν απολαμβάνω το σεξ καθόλου. Και δεν ξέρω αν εν επειδή το κάμνω λάθος ή κάτι, αλλά και η λίμπιντο μου έππεσεν τόσο χαμηλά, εν καθαρά ανύπαρκτη πιον. Εννοώ, έχω έντονα ορμονικές φάσεις αλλά εγκεφαλικά είμαστε out of order. Έτσι τζίνες οι φάσεις μόνο πονοκέφαλο μου προκαλούν.

Έρχονται μου κάτι ορμονικές ορέξεις μια κάθε τόσο, αλλά δεν νιώθουν ευχάριστες, πιο πολλά σαν αγκαρία που απλά πρέπει να κάνω. Σκέφτου, εν κάπως όπως τους αρσενικούς που τους έρκουνται τζίνες οι άκυρες καύλες και πρέπει να τις παίξουν ήδε μη εν να πονούν μετά ή εν να τους ενοχλούν.

Εν έχω ιδέα πως να αυτό-ικανοποιηθώ, τις πλειστες φορές νιώθω τόσο άβολα στο σημείο που πονώ. Τις δικές μου τις καύλες απλά κάθουμε και υποφέρω τες όσπου να περάσουν. Δεν έχω όμως καμία όρεξη για σεξ. Παλιά είχα φαντασίες και όρεξη, έχει δαμέ και ένα χρόνο όμως που δεν μπορώ ούτε να φανταστώ να κάμνω σεξ με τον φίλο μου, πόσο μάλλον με κανέναν celebrity crush φάση ο Θορ. Απλά... καμία... όρεξη.

Όταν κάμνω σεξ, πάλε, νιώθω το σαν αγκαρία. Εν μια προσποίηση μετά την άλλη. Προσπαθεί και ο φίλος μου να δοκιμάσει διάφορα πράματα αλλά νιώθω ακόμα πιο άβολα και σβήνω τέλια στο τέλος. Ως και όταν φιλιόμαστε... δεν με ανάφκει/αρέσκει καθόλου. Νιώθω ότι πνίγομαι.

Το σεξ, εκατάντησεν να εν η Παράσταση ΘΟΚ μου κάθε φορά. Κάθε φορά να προσποιούμαι, μετά να του λαλώ ότι 'ετέλειωσα', και μετά να τον θωρώ να 'τελειώνει' και τζίνος μες το δίλεπτο. Η όλη διαδικασία δεν κρατά παραπάνω που πέντε λεπτά. Και πάντα στο τέλος πονώ. Πονώ. Πονώ και πονώ για καμιά μέρα. Εδοκίμασα και λιπαντικά, εδοκίμασα και προκαταρκτικά, εδοκίμασα και γιατρόν να μου πει αν έχω κανένα πρόβλημα με την δομή μου τζικάτω. Τίποτε.

Τουλάχιστον φέτος, εππέσαν και οι ορέξεις του φίλου μου (μάλλον, βασικά ήβρεν υποκατάστατο ή κατι) και ευτυχώς άμαν βρεθούμεν, π.χ. για ένα σαββατοκύριακο, μπορεί και να μεν κάμουμεν σεξ καθόλου.

Εν θα έκαμνα ιδιαίτερο θέμα για το πόσο ανοργασμική είμαι αλλά ρε παιδίν μου, εβαρέθηκα τα media και την θεοποίηση του σεξ. Εν κάπως έτσι που άρκεψα να αμφισβητώ τον εαυτό μου και να σκέφτωμε ότι μάλλον όντως έχω κάποιο θέμα.

Τι εν τούτο το πράμα, ο οργασμός? Πόσο γουάου πράμα ένι? Γιατί ούλες μάχουνται ότι εν τόσο γουάου και ότι έχουν το κάθε φορά.

Μπας και να ξεκινήσω να κάμνω όπως τζίνες, να κάμνω σεξ μόνο όταν είμαι μεθυσμένη και μαστουρωμένη??

Ugh... έχω τζίνες τις πονοκεφαλο-καύλες πάλε.

20 comments:

  1. πονείς γιατί εν τελειώνεις

    εχτός κι αν είσαι απλά α-σέξουαλ. οπότεαυτή είσαι αποδέκτου του και σταμάτα να κάνεις χωρίς νόημα σεξ.

    1. γιατι υποκρίνεσαι στον φίλο σου; τι κερδίζεις;
    2. αν δεν ξέρεις πως να τελειώσεις μόνη σου πως θα τελειώσεις άλλοσπως; να κάτσεις να μάθεις. σιγά σιγά. αν ντρέπεσαι σκέφτου, ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΘΩΡΕΙ? είσαι μόνη σου, μπάνιο, καθαρό χερούι και πάμε σιγά σιγά.
    3. οι παραπάνω άντρες αν δεν τους πεις τι θέλεις εν ξέρουν τι να κάμουν. ειδικά αν εν κανένας που έχασε την παρθενιά του μαζί σου και όλη του η εμπειρία έχει να κάμει με το τι είδε στο ίντερνετ.
    4. μεθυσμένη και μαστουρωμενη εν έχει να κάμει με οργασμό, απλά με αναισθησία
    5. ο οργασμός εν κάτι που σου αξίζει. ενναιν ούλλοι οι οργασμοί ουάο, μερικοί εν "μπα ήρτες και σύ", αλλά μερικοί εν "ποια είμαι που είμαι τι έγινε" αλλά πιο το πόιντ να κανεις σεξ για άλλο λόγο; εχτός που το να έρτεις κοντά με τον αγόρι σου προσφέροντας ο ένας ευχαρίστηση του άλλου.
    6. κι αν απλα εδώ εκφράζεις την απελπισία και δεν εννοείς πραγματικά αυτά που λες τότε αξίζει να προσπαθήσεις.
    7. εχτός κι αν δεν θέλεις πλέον το αγόρι σου

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Epidi opote tou lalw kamni mu ta Pente Stadia of Grief: Denial, Anger, Bargaining, Depression, Acceptance. Katanta kourastiko

      2. An me gnorisis in real life, nomizo kai pu dame mes to blog, ime polla anixto atomo se 8emata tu sex kai den antrepume efkola. Apla pos na sto pw, h oli diadikasia kurazi me k nio8o avola me tin ennoia oti den prepi na eimai jimesa

      3. Dame ontos, en mazi mu pu exasen tin par8enia tu (kapos), k ego mazi tu

      4. Wise

      5. En wraio to point tu 'a3izei sou', apla htan to trigger point pu egra4a tuti tin anartisi giati akua sinexia pu kapies gia to poso wow sex kai wow orgasmus exun ka8e fora kai egw apla vlepw to tavanni.

      6 + 7. En polla pramata pu prepi na prospa8isw kai na pare apofasis, apla ka8istero to.

      Delete
  2. επίσης μπορεί να έχεις κανένα ψυχολογικό, να είσαι down να περνάς κατάθλιψη κλπ

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will call it vaginal depression :P

      Delete
  3. Θαυμάζω την τόλμη σου να θίξεις αυτό το θέμα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, χωρίς να είμαι ειδικός, είναι ότι αν είσαι φοιτήτρια και έχεις υπερβολικό στρες ή κάποια ελαφρά κατάθλιψη, αυτό λειτουργεί αρνητικά στη σεξουαλική επιθυμία. Ή η σχέση σου έχει κορεστεί και χρειάζεσαι κάτι νέο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E kapios prepi na ta pi. Mpori na exi plasmata jiame e3w pu me diavazun kai na nio8un akrivos to idio apla kanenas den vgeni sti fora na ta pi.

      Ne, mpori to 4ixologiko kai to stress ontos na en oi kiries aities sto provlima mou. Allan en nen sampos k mou aresken to sex prin na ertw na spudasw. Oute tote.

      Delete
  4. Εν σημαίνει οτι ούλλοι απαλαμβάνουν το σεξ στο ύψιστο σημείο ή οτι ζουν για να διηγούνται και να θυμούνται τις τέλειες στιγμές σεξ τους. Υπάρχουν ερωτικοί άνθρωποι εν φύσεως και λιγότερο ερωτικοί. Εσύ είσαι πολλά μιτσιά και άπειρη ακόμα για να κατατάξεις τον εαυτό σου στις ανοργασμικές.
    Το τι σου συμβαίνει, είναι (μάλλον, γιατί εν σε ξέρω τζαι προσωπικά) μια απόρροια της ψυχολογικής σου κατάστασης και του γεγονότος οτι finito με τον φίλο σου αλλά δεν λες να το πάρεις απόφαση.
    Good luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkountai mou entones 'ore3eis' alla en me tin ennoia oti en opos ena spiraki pu se trwi k se eknevrisi. Libido kai se3oualiki ormi 'out of stock'.

      Jino to finite xD apla gelw alla ne, en mporw na parw apofasi. Apla en na tin travisw tin sxesi ospu pai, logika en na me ante3i gia enan akoma xrono

      Delete
  5. Πολλά που γράφεις τα πέρασα / τα περνώ. Ενεν ούλες που έχουν συνέχεια ορέξεις ή οργασμό και σίγουρα όχι κάθε φορά. Anyway ο πιο εύκολος τρόπος νομίζω είναι να δοκιμάσεις με τον εαυτό σου, αν δε σε βολεύει το χειρονακτικό σου εισηγούμε εξωτερική βοήθεια πχ το LELO ψάξε το είναι cute n girly και κάνει θαύματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En enas pou tus logus pu to ekama publish tuto to post. Lalw kai gw, prepi na exi kai alles eki e3w pu na niw8un to idio me emena.

      I'll have a look into LELO xD

      Delete
  6. αν δεις κάποιες στατιστικές και συζητήσεις στο ίντερνετ θα δεις ότι πολλές κοπέλες, μεγάλο ποσοστό δεν απολαμβάνουν το σεξ, είτε λόγω πόνου, είτε λόγω απειρίας, αν μιλήσουμε πιο ειδικά για οργασμό, έχει διάφορα είδη. Συμφωνώ ότι όλα αυτά που δείχνουν στις ταινίες είναι βλακείες, δεν αντιπροσωπεύουν τις σχέσεις μεταξύ των ζευγαριών και η θεοποίηση του σεξ είναι επίσης βλακεία. Το σημαντικό είναι να είσαι καλά με το σύντροφο σου κι εκείνο θα βοηθήσει πολύ την κατάσταση. Για τις κοπέλες πιστεύω δεν είναι απλά οργανικό θέμα, πρέπει να νιώθουν άνετα με τον εαυτό τους, με τον άλλο, γενικότερα με τη σχέση τους, για να γίνεται σωστά και να το απολαμβάνουν. Είναι πολύ φυσιολογικό πιστεύω αυτό που νιώθεις, αλλά το σημαντικό δεν είναι η πράξη αυτή καθεαυτή, είναι η σχέση σου με τον εαυτό σου και με τον άλλο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εν αδικία, και αν κάποια θέλει να κάμνει casual sex, εν ηξέρω. Στο Youtube αμαν μπεις, ούλες θεοποιούντο και μια παίζει το πιο ντον ζουάν που την άλλη. Νομίζω πέφτει θέμα φεμινισμού δαμέ που άνετα κάποιοι προφεσσόροι μου μπορεί και να εγράψαν, γιατί δηλαδή να πρέπει να προσποιήται η γυναίκα για πολλές φορές την ανικανότητα του άντρα,είναι peer pressure θέμα μεταξύ γυναικών? Τάχα άπου δειχτεί γυναίκα με γυναίκα πια απολαμβάνει τον βίλλο καλύτερα?? Μεγάλο θέμα συζήτησης.

      Delete
  7. Δοκίμασε μόνη σου γατούλλα. Σε μια φάση θα τα καταφέρεις, στο λέω είναι αναπόφευκτο. Με αυτό τον τρόπο θα μάθεις και το σώμα σου και θα μάθεις τι ζητάς και θα μπορείς να το συζητήσεις και με τον σύντροφό σου. Ένα βοήθημα εξωτερικά για αρχή θα βοηθήσει πολύ, βλέπε LELO πιο πάνω.
    Χρειάζεσαι όμως για αρχή εσύ να μάθεις το σώμα σου, τις ανάγκες σου ακόμη και να πιεστείς. Ο οργασμός ναι εν ωραίο πράμα, ένεν πάντα ο ίδιος, ένεν πάντα ουάο αλλά άμαν τον πετύχεις πίστεψε με βρίσκεσαι σε άλλη διάσταση, και νναι όλες αξίζουμε ωραίους οργασμούς και όχι απλά οργασμούς. ΔΟΚΙΜΑΣΕ αυτή είναι η λέξη κλειδί.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εν, δοκιμάζω αλλά να σου πω αν δεν το νιώθω και απλά πιέσω τον εαυτό μου νομίζω κάμνω τα χειρότερα. Τώρα μπορεί να εν και το στρες,έχω και πολλές δουλειές τελευταία, δεν βρίσκω τίποτε χρόνο για τον εαυτό μου

      Delete
  8. ήμουν σε παρόμοια φάση. Μπορεί ναν πεσμένες οι ορμονες σου; Περίοδος σου εν κανονική; Καλού κακού καμε μια αναλυση, εν ξερεις ποτε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παίρνω αντισύληψη, νομίζω τζίνο μπορεί να φταίει γιατί είδα μεγάλη διαφορά στις ορμόνες μου

      Delete
  9. Επέρασα μια φάση που εν ήθελα να κάμω τίποτε, αηδίαζα στη σκέψη του, εν εθώρουν άντρες ποτέ, πουθενά. Ήταν μόλις είχα χωρίσει και τελούσα σε κατάσταση σοκ. Κατά τα άλλα περνώ φάσεις, αλλά όι τόσο εξτρίμ σε τούτο το άκρο που περιγράφεις. Προς το άλλο άκρο θα έλεγα. :/ Τζαι ξέρω ότι εν ορμονικό (on the pill, off the pill, γυρίζει σου λίο).
    Θα έλεα κι εγώ ότι μάλλον, όπως αντιλαμβάνομαι που όσα γράφεις, όπως τα γράφεις, σου "τέλειωσε" με το φίλο σου, και εν καλύτερο να το λήξεις μια ώρα αρχίτερα. Που την άλλη ίσως να μεν πρέπει να με ακούεις, είμαι σίνγκολ. Λολ!
    Πάντως για το θέμα οργασμού, μάλλον εν καλύτερα να πειραματιστείς μόνη σου. Πολλά πολλά χαραλά, χωρίς purpose. Παίζε εσύ τζειαμέ, κάμε τις σκέψεις σου, στήσε μια κατάσταση στο μυαλό σου και αφέθου. Ούτε ώρα να έχεις έννοια, ούτε τίποτε. Αν βαρεθείς, σταμάτα. Άλλη φορά πάλε. Μεν βιάσεις καταστάσεις. Άμα έρτει έννα το καταλάβεις πάντως. Υπάρχουν και για μένα (εν ξέρω αν εν για ούλλους έτσι) μικροί και μεγάλοι. Μικροί για μένα εν τζείνοι που μπορεί να εν πολλοί σε μια μέρα, ή που εν τζείνο που απλά λαλείς να πάω σπίτι να κάμω τι έννα κάνω να ηρεμήσω, ή κάπως έτσι. Πιο μεγάλοι εν πιο "ιδιαίτεροι" ίσως, και συνήθως εν τις φορές που νιώθω όμορφα, όμορφη, χαρούμενη, ήρεμη, εν σκέφτουμαι κάτι άλλο, ούτε τον άλλο αν εν οκ, απλά πιστεύκω μες στο μυαλό μου ότι είναι. :p Ή κάποιες μέρες που είμαι πιο "χάι" που άλλες.
    Νομίζω άρθρα υπάρχουν online πολλά, ψάξε το λίο τζαι έννα καταλάβεις ποια εν σοβαρά και ποια εν μαλακίες (εν είμαι σίουρη αν πάει η λέξη τούτη δαμέ, σε τούτο το ποστ, αλλά τέσπα).
    Αναμένουμε αποτελέσματα. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επειδή είμαι σε αντισύληψη, μάλλον μπορεί να εν τούτο που φταίει επειδή επρόσεξα τεράστειες αλλαγές με τις ορμόνες μου. Εν έχω κοντινή φίλη να συζητήσω το θέμα που παιρνώ ούτε και μπορώ να το μιλήσω με την μάνα μου. Αλλά χάρηκα με την ανταπόκριση που έπιασα με τούτο το ποστ και πιο πολλά χάρηκα με το ότι πολλές παιρνούν/πέρασαν τα ίδια. Ενόμιζα ότι είχα κάτι σοβαρά προβληματικό πάνω μου πριν.

      Delete
  10. Εντοπίζω τη δυσκολία και το frustration στο γεγονός ότι εσύ και το αγόρι σου μάθατε ο ένας πάνω στον άλλο. Δώσtε χρόνο. Ούτε εσύ κατάλαβες καλά καλά το σώμα σου, ούτε εκείνος. Στα πρώτα χρόνια του σεξ μαθαίνεις και συνήθως δεν πετυχαίνεις οργασμό (η γυναίκα). και έχε υπόψη ότι το καλύτερο σεξ γίνεται μετά τα 30, όταν έχεις ήδη εμπειρία.

    Το θέμα της κατάθλιψης. Οταν το είχα περάσει ξώπετσα, είναι γεγονός πως με έκανε να μην θέλω καθόλου σεξ και πράγματι να το θεωρώ υπερεκτιμημένο. Το γεγονός ότι δεν το απολαμβάνεις μπορεί να σου προκαλεί κατάθλιψη και η κατάθλιψη μη επιθυμία. Και καταλήγεις σε ένα φαβλο κύκλο.

    Με εντυπωσιάζει το αγόρι σου που μένει μαζί σου, έστω και αν περνά ένα σαββατοκύριακο και δεν κάνετε τίποτα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νε εν θέμα τούτο, λίον κουτσιούμεν ποτζί-ποδά και ότι έβρουμεν. Τελευταια άρκεψα και είμαι πιο ανοιχτή μαζί του και λαλώ του πότε πονώ ή δεν έχω όρεξη. Νομίζω όσπου να εξικοιωθώ και να νιώσω άνετη στο σώμα μου, αν δεν το καταφέρω μόνη μου, μάλλον δεν θα με καταφέρει ούτε τζίνος.

      30? Άτε σε μιά δεκαετία :P

      Μετά που κάμποσυν σκέψη και που είδα τα κόμμεντς δαμέσα, πιστεύκω πως όντως μάλλον εν θέμα κατάθλιψης και στρες.

      Ο φίλος μου, εν κάλο παιδίν, αλλά έχει ένα χαρακτηριστικό που μερικές φορές αρέσκει μου αλλά μπορεί να καταντήσει καταστροφικό: he is obsessive. Αρέσκει του να παθαίνει εμμονή με πράματα. Ακόμα και όταν η όλη μου εικόνα γκρεμίζεται μπροστά στα μάτια του, τζίνος εν να κρατηθεί πας την μιά τρίχα μου που την ειδωλοποίησεν.

      Delete